Over ons
Waarom zijn we MvM begonnen?
Media Voor Makelaars is niet opgericht omdat wij ‘ook iets met Media wilden doen’. Na jarenlange ervaring bij andere uitgevers vonden wij dat het anders kon en vooral beter moest.
Huizenkopers verlangen meer dan een standaardwerkje dat vooral gericht is op het verkopen en plaatsen van zoveel mogelijk advertenties. En adverteerders mogen meer verlangen dan een mooie advertentie in een verder nietszeggend drukwerk. Meer dan ons lief was hoorden wij dat een adverteerder niets uit zijn advertentie had gehaald en te vaak hoorden wij dat de makelaar gestopt was met het meegeven van het magazine.
Wij willen graag die partner zijn die meedenkt, wij snappen dat ieder kantoor anders is. Dat ieder bedrijf graag profiteert van gedrukte mond-tot-mond reclame, maar dan wel op een manier die extra klandizie oplevert.
Massadrukwerk, generieke inhoud, telefoontjes naar bedrijven die als vervelend werden ervaren of zelfs klachten opleverden. Afspraken die niet nagekomen werden, of met vijf concurrenten tegelijk in een magazine staan. Alles in dienst van de uitgeverij, maar niet ten gunste van de makelaar en de adverteerder.
Bij MvM maken we media die aansluit bij úw manier van werken. Producten die worden gelezen als nazorg en met de juiste intenties en integriteit zijn samengesteld.
Wij geloven dat klanten ook ná de handtekening recht hebben op aandacht. Dat ze zaken kunnen doen met betrouwbare bedrijven, die ofwel bij de makelaar bekend zijn of exclusief geselecteerd zijn. Past een bedrijf niet, dan accepteren wij het niet als uitgever of adverteerder.
Dát is waar MvM voor staat. En ook de manier waarop wij willen dat u ons herinnert na zaken met ons te hebben gedaan.
Bij MvM maken we media die aansluit bij úw manier van werken.
Wij geloven dat klanten ook ná de handtekening recht op aandacht hebben.