Voor adverteerders
Niet alleen een plaatje tussen alle andere adverteerders, maar een échte presentatie met meerwaarde.
Als ondernemer weet u hoe belangrijk vertrouwen is. Het komt te voet en gaat te paard, zeker in de branches die om de hoek komen kijken wanneer iemand een huis gaat kopen. Maar het is ook juist dát moment waar de consument twijfelt en moet gaan kiezen tussen u en andere bedrijven. Daar ligt hét moment waar u onder de aandacht wilt komen.
Maar alleen als u op het juiste moment, op de juiste manier wordt gepresenteerd.
Bij MVM werken we met makelaars aan hoogwaardige presentatiemiddelen – mappen en magazines – waarin u geen losse advertentie bent, maar een gekozen of aangedragen partner. Uw vermelding staat niet los van het presentatiemiddel, maar is een onderdeel van de map of magazine en wordt door de juiste persoon overhandigd: de makelaar.
Wat u krijgt, is méér dan zichtbaarheid. U wordt gepresenteerd als onderdeel van een betrouwbaar netwerk dat bijdraagt aan één doel: veilig, goed en zorgeloos bewonen en verbouwen. Uw aanwezigheid voelt voor de klant als een aanbeveling, niet als reclame.
En dat op het juiste moment: tijdens de bezichtiging. En niet éénmalig, maar een jaar lang. Geen vluchtige reclame in een nietszeggende folder, maar duurzame zichtbaarheid in de vorm van gedrukte mond-tot-mond reclame.
Wat maakt ons anders dan andere aanbieders?
- U wordt aangedragen, niet enkel gepresenteerd
- Kwaliteit is ons keurmerk, niet het aantal adverteerders.
- Eén aanbieder per branche is het uitgangspunt, u hoeft niet te vechten voor uw plek.
- Een kwart pagina is bij ons ook écht een kwart van een pagina.
- Geen generieke advertenties, maar maatwerk dat aansluit op de makelaar en haar klanten.
Kan iedereen adverteren?
Nee, niet ieder bedrijf kan adverteren in onze producten. Wij hanteren richtlijnen voor de acceptatie van een adverteerder, omdat onze producten worden gelezen en gebruikt als een stuk nazorg vanuit de makelaar. Om te weten of u in aanmerking komt voor een presentatie in één van onze producten, kunt u contact opnemen met ons per telefoon of e-mail.
Uw aanwezigheid voelt voor de klant als een aanbeveling, niet als reclame.
Betalen voor échte formaten: Een kwart pagina is bij ons ook écht een kwart van een pagina.